سلامت و پزشكي

سلامت و پزشكي

<-PostTitle->

بواسير يا هموروئيد در نتيجه نشستن هاي طولاني مدت و زور زدن هنگام اجابت مزاج و يبوست ايجاد مي شود.

5e5bb996c4a08_2020-03-01_17-03

 

 اگر شغل شما به گونه اي است كه چند ساعت در روز مي نشينيد و در طول روز تحرك كافي نداريد در معرض ابتلا به اين عارضه مي باشيد و خواندن اين مقاله به شما توصيه مي شود.

با ورود به دنياي جديد و گذر از دوره سنتي به صنعتي، سبك و شيوه زندگي ما نيز تغيير كرده است. ديگر براي انجام بسياري از كارها نيازي به رفت و آمد و تحرك داشتن نيست مثلاً در گذشته براي پرداخت قبوض ساعت ها در صف مي ايستادند و يا براي تهيه مايحتاج زندگي خود مجبور به رفت و آمد مداوم بودند، اما امروزه تنها در چند دقيقه با نشستن پشت كامپيوتر قبض ها پرداخت مي شوند و يا با يك تلفن، وسايل مورد نياز خود را درب منزل تحويل مي گيريم.

از جهتي اين تغييرات جنبه مثبت دارند و باعث صرفه جويي در وقت و انرژي ما مي شوند ولي از طرفي ديگر تحرك و جنبش و جوش افراد به شدت كاهش پيدا كرده و از آنجايي كه نوع خلقت آدمي به گونه است كه بهترين حالت براي او راست قامت بودن است، اين تغييرات در عصر حاضر باعث شيوع بيماري هايي شده است كه به بيماري هاي نشيمنگاهي معروف است.

يكي از اين موارد شغل هاي پشت ميز نشيني است كه اكثر افراد شاغل بايد 8ساعت پشت ميز خود بنشينند و يكي از شرط هاي اجباري در زندگي كارمندي كه مي توان گفت به فرهنگ تبديل شده است، تكان نخوردن از پشت ميز و صندلي است و صندلي محور اصلي اين مشاغل شده است.
بيماري هاي نشيمنگاهي تنها يك بخش قضيه است. اين نشستن هاي طولاني در روز باعث مي شود سوخت و ساز ما در روز كاهش يابد و اين امر چاقي را در پي دارد، هم چنين گردن درد و كوفتگي عضلات، درد كمر و … نيز طرف ديگر قضيه است.

ادامه در خبرفوري


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۷:۵۵ | نویسنده : مهدي پدرام اصل |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی