سلامت و پزشكي

سلامت و پزشكي

<-PostTitle->

جراحي با ليزر يكي از انواع نوين عمل درمان بيماريهاي نشيمنگاهي بشمار مي‌آيد در جراحي با ليزر به علت برش و انعقاد خون پس از بريدن، محل جراحي به طور كامل براي جراح باز و شفاف ميشود و كاملا ريشه ها و شاخه هاي جانبي را مي تواند به وضوح ببيند و امكان اين كه ريشه ها ناقص سوزانده شوند را به ميزان زيادي كاهش مي دهد به همين خاطر است كه امكان برگشت بسيار كم و در حد صفر ميشود.

در كلينيك مهنا ما توانسته ايم با استفاده از بهترين و مجهز ترين دستگاه هاي ليزر درماني و همچنين كادر مجرب و حرفه اي بيماران عزيز را در سريع ترين زمان ممكن بدون بيهوشي درد و خونريزي و بدون بازگشت معالجه نموده به طوري كه آن ها هيچ نوع دردي را متوجه نشوند و بلافاصله پس از عمل ليزر بتوانند به فعاليت هاي روزمره خود ادامه دهند.

هزينه عمل ليزر درماني بواسير

هزينه هاي درمان با ليزر متغير هستند و هرگز از هزينه درمان به روش سنتي بيشتر نمي باشد خوشبختانه در حال حاضر بيماراني كه از بيمه تكميلي برخوردار هستند، با رايزني هاي انجام شده مي توانند پس از جراحي با نامه اي از سوي پزشك خود مبلغ عمل خود را از بيمه دزيافت نمايند.

در بيشتر بيماران تا وقتي كه معاينه نشوند پزشك قادر نخواهد بود بيماري آن ها را تشخيص دهد . حال آنكه بايد تشخيص داده شود آيا بيمار با درمان دارويي بهبود مي يابد يا نياز به جراحي با ليزر دارد. به همين خاطر در تماس تلفني نميتوان در خصوص هزينه ريالي بيماري مبلغ واحدي را عنوان كرد. حتي اگر بيمار داراي علائم مشخصي از بواسير را داشته باشد بايستي حتما معاينه شود به اين دليل كه يك بيماري ممكن است در افراد گوناگون علايم متفاوتي داشته باشد.

بواسير يا هموروئيد به عروق خوني متورم و بزرگ شده اي گفته مي شود كه در ناحيه تحتاني راست روده(ركتوم) و مقعد قرار دارند. عروق خوني به دليل افزايش فشار داخلي متورم مي شوند. هموروئيد معمولا با افزايش فشار داخل شكمي ايجاد مي شود.برخي از علل بالقوه آن ها عبارتند از:

  • وجود سختي و فشار در زمان حركات روده (اين وضعيت ممكن است به علت يبوست و يا اسهال بيش از حدباشد)
  • در طي دوران بارداري
  • چاقي
  • نشستن هاي طولاني
  • سرطان ركتوم
  • مقاربت مقعدي
  • بيماري هاي التهابي روده (بيماري كرونوكوليت اولسراتيو)

 

https://jarahlaser.com/%d8%a8%d9%88%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%b1/#heading2-1


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : درمان بواسير-درمان هموروئيد-درمان بواسير با ليزر،

ادامه مطلب

تاريخ : ۲ تير ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۹:۲۳ | نویسنده : مهدي پدرام اصل |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی