سلامت و پزشكي

سلامت و پزشكي

<-PostTitle->

بواسير يا  بيماري هموروئيد واريسي شدن يا به زبان عامه گشاد شدن سياهرگ ها در داخل كانال مقعد (ركتوم) و يا خارج از آن و بر روي دريچه مقعدي است. مقعد داراي تعداد زيادي پايانه عصبي است، بنابراين با هر نوع آسيبي مثل بيماري هموروئيد به شدت ملتهب و دردناك ميشود.

 

صريحاً بگوييم كه، اگر مي خواهيد خيلي سريع از شر اين بيماري خلاص شويد، و هزينه و زمان خود را هدر ندهيد، قيد درمانهاي موقتي مثل روشهاي خانگي را بزنيد و مستقيماً به سراغ روش قطعي درمان برويد.

 

اگر در رابطه با روشهاي اين درمان تحقيق كرده و از بيماران ديگر و يا پزشك خود سوال كرده باشيد، حتما مي دانيد كه بهترين روش كه همه بر آن اتفاق نظر دارند؛ درمان بواسير با ليزر است. اگر مي خواهيد اطلاعات مفيد و بيشتري در مورد ليزر بواسير و يا يافتن يك متخصص با تجربه در اين زمينه داشته باشيد، تا انتهاي اين مطلب همراه ما باشيد.

 

عمل ليزر هموروئيد چيست؟

 

همان طور كه ذكر كرديم، هموروئيد متورم شدن سياهرگ هاي مقعد است كه موجب ميشود در طولاني مدت زائده هايي گوشتي از مقعد خارج شوند. متاسفانه هيچ روشي براي برگشت اين سياهرگ ها به حالت اوليه وجود ندارد. پس تنها راهي كه مي ماند، قطع كردن و يا جدا كردن آن با جراحي است.

 

درمان ليزري اين بيماري، يعني به جاي اينكه پزشك با تيغ جراحي اين زائده را از بين ببرد، از قدرت ليزر براي برش استفاده مي كند. با اين كار آسيب كمتري به موضع جراحي وارد ميشود. درد و خونريزي كه در اثر تماس تيغ با پوست ايجاد ميشود، نيز ناپديد خواهد شد. اگر اين ويژگي ها را به قطعي بودن درمان و سريع و سرپايي بودن آن اضافه كنيد، خود شما هم نتيجه مي گيريد كه بهترين روش درمان، با ليزر است.

 

آيا انتخاب پزشك تاثيري در نتيجه درمان ليزري دارد؟

پاسخ مسلماً مثبت است. انتخاب پزشكي كه تخصص و تسلط كامل بر بيماري و نحوه درمان آن دارد، نه تنها در مورد بواسير، بلكه در رابطه با درمان هر نوع عارضه اي ضروري است.

 

توجه داشته باشيد كه هموروئيد در ناحيه اي بسيار حساس واقع شده است و هر نوع اشتباهي در درمان ميتواند آن را تحت تاثير قرار دهد. به طور مثال يكي از شايع ترين مشكلاتي كه بيماران پس از درمان هموروئيد از آن شكايت دارند، بي اختياري در كنترل گاز روده و مدفوع است. اگر دكتر بواسير در طي جراحي، آسيبي به عضله مقعدي (اسفنكتر مقعد) وارد كند. احتمال بي اختياري وجود دارد.

 

از طرفي ديگر كار با اشعه ليزر به جز تخصص پزشكي نيازمند تخصصي ويژه و تجربه است. اگر پزشك شما به خوبي با نحوه كار با دستگاه ليزر آشنايي نداشته باشد، ايجاد عوارض ديگر دور از انتظار نيست.

 

اما نتايج اين درمان به اثبات رسانده است كه اگر براي درمان ليزري به جراح يا پزشك متخصص هموروئيد مراجعه كنيد، احتمال عود مجدد بيماري و عوارض بعدي آن كمتر از 2% است.

 

براي درمان بواسير به چه پزشكي مراجعه كنيم؟

براي درمان هموروئيد مي توانيد ابتدا از پزشك عمومي كمك بگيريد. پس از تشخيص بيماري، مي توانيد به پزشك متخصص بيماريهاي گوارشي و يا متخصص جراحي عمومي مراجعه كنيد.

 

بهترين دكتر بواسير در تهران

بهترين دكتر متخصص براي جراحي بواسير با ليزر، پزشكي است كه همزمان با تخصص، تجربه كافي را نيز داشته باشد. دكتر بيژن عابديان دكتر متخصص هموروئيد در تهران است. دكتر عابديان عضو هيئت علمي دانشگاه و داراي بورد تخصصي جراحي است و با سالها تجربه در زمينه درمان بيماريها نشيمنگاهي از جمله درمان كيست مويي، بواسير، شقاق و درمان فيستول با ليزر به يك متخصص مجرب و درجه يك تبديل شده است.

 

دكتر عابديان در طول يك ماه 100 ها مورد بيمار مبتلا به هموروئيد را معاينه و درمان مي كند و اين خود ضمانتي بر تجربه عملي اين دكتر بواسير است.

drabedian.com


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ | ۰۲:۳۲:۲۹ | نویسنده : مهدي پدرام اصل |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی