سلامت و پزشكي

سلامت و پزشكي

<-PostTitle->

برند تايواني اكولايف تحت ليسانس آمريكا يكي از بهترين و باكيفيت ترين دستگاه هاي تصفيه آب در حال حاضر موجود در بازار است. اين محصول با قيمت مناسبي كه دارد ميتواند جايگزين خوبي براي برخي از دستگاه‌هاي تصفيه آب ايراني باشد. اين برند دو مدل پرميوم و اكونومي را توليد كرده است كه در ادامه به بررسي تصفيه آب برند اكولايف مدل اكونومي Economy پرداخته‌ايم.

دستگاه تصفيه آب اكولايف Ecolife مدل اكونومي Economy

كمپاني اكولايف Ecolife به دليل توليد محصولات با كيفيت توانسته استانداردهاي جهاني WaterQuality ،FDA و NSF را دريافت كند. اين بدان معنا است كه تمامي قطعات و فيلترهاي به كار رفته در دستگاه‌هاي توليد شده توسط اين شركت، تحت نظارت سازمان‌هاي جهاني توليد شده است. قطعات دستگاه premium نسبت به مدل Economy اكولايف Ecolife از كيفيت بالاتري برخوردار است. به همين دليل، قيمت بالاتري دارد و شما عزيزان مي‌توانيد از طريق صفحه دستگاه تصفيه آب اكولايف مدل premium مشخصات آن را مطالعه كنيد.

 

مدل اكونومي Economy از تكنولوژي اسمز معكوس براي تصفيه آب استفاده مي‌كند. مخزن ذخيره اين دستگاه توان ذخيره ۴ گالن آب تصفيه شده را دارد و به علت داشتن خاصيت آنتي باكتريال بودن، قادر است آب را به مدت طولاني با بهترين كيفيت حفظ و نگهداري ‌كند. دستگاه اكونومي قادر به توليد تقريبا ۲۵۰ ليتر آب تصفيه شده در طول شبانه روز مي‌باشد كه بي‌نظير است. بر روي اين دستگاه فيلترهاي گياهي و بسيار با كيفيتي تعبيه شده كه فيلتر ممبران آن كه قلب دستگاه تصفيه آب به حساب مي‌آيد از ۱۳ لايه تشكيل شده است و داراي هولوگرام اصالت كالاست و ميتواند ريزترين ذرات و آلاينده‌‌هاي موجود در آب تا ۰.۰۰۰۱ ميكرون را از بين ببرد.

 

قطعات اين دستگاه بسيار با كيفيت مي‌باشد و طول عمر بالايي دارند. دوام و طول عمر بالاي قطعات دستگاه‌هاي اكولايف Ecolife ويژگي و مشخصه اصلي اين برند تايواني است و همين امر موجب خوش نام شدن اين كمپاني شده و قطعات آن نسبت به ديگر دوام بسيار بالايي دارد.

پمپ دستگاه اكولايف مدل اكونومي ساخت كشور تايوان و كاملا بي صدا مي‌باشد. همچنين هوزينگ‌هاي بكاررفته در اين دستگاه از مواد food grade و گياهي ساخته شده است به اين دليل كه با آب وارد هيچ گونه واكنش شيميايي نشود.

زمان تعويض فيلتر تصفيه آب Ecolife مدل اكونومي Economy

دستگاه اكونومي داراي هفت مرحله است كه فيلترهاي مرحله اول تا سوم پس از ۶ ماه، مي‌بايست تعويض شود. فيلتر مرحله چهارم تا هفتم نيز هر دو سال يكبار نياز به تعويض دارند. لازم به ذكر است كه زمان تعويض فيلترها به كيفت آب (مقدار سختي و املاح) منطقه و ميزان مصرف آب نيز بستگي دارد كه در زمان نصب توسط كارشناس مربوطه بررسي مي‌شود و زمان تعويض فيلترها توسط كارشناسان و تيم پشتيباني به اطلاع شما مي‌رسد.

توجه: بر روي دستگاه يك سريال اختصاصي حك شده است، به اين دليل كه در هركجاي ايران اين محصول را خريداري كرده باشيد، بتوانيد انتقاد و پيشنهاد خود را به همراه شماره سريال به متخصصين گوارنوش در بخش پشتيباني پيامك كنيد و اطلاع دهيد تا در اثر وقت به آن رسيدگي شود.

هدف فروشگاه اينترنتني گوارنوش عرضه بهترين دستگاه تصفيه آب خانگي با معتبرترين برندهاست، شما عزيزان مي‌توانيد براي دريافت مشاوره رايگان و كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

 

۰۹۰۱۵۳۲۶۵۶۴

 

اطلاعات بيشتر و خريد


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۷:۲۲ | نویسنده : مهدي پدرام اصل |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی