سلامت و پزشكي

سلامت و پزشكي

<-PostTitle->

زگيل واژن بيماري است كه حتما نياز به مراجعه به پزشك متخصص دارد. اما درمان هاي خانگي در كنار درمان هاي دارويي و پزشكي و البته با مشورت پزشك مي توانند روند درمان را تسريع بخشند و ناراحتي و درد بيمار را كاش دهند. به همين علت چند نمونه از درمان هاي خانگي زگيل واژن را به شما عرفي مي كنيم:

يكي از درمان هاي خانگي زگيل واژن استفاده از پوست موز است. اين روش درماني را بايد به حدي تكرار كنيد كه زگيل واژن تغيير رنگ داده و از بين برود. براي درمان با اين روش پوست موز را بر روي زگيل قرار داده و محكم با باند ببنديد.

روش ديگر استفاده از چاي سبز است. اين چاي حاوي ماده اي به نام كاتچين است كه اثرات مثبتي در درمان زگيل واژن دارد. براي اين منظور، چاي سبز يا عصاره ي آن را با روغن نارگيل مخلوط كرده و بر روي زگيل قرار دهيد.

توجه داشته باشيد كه زگيل ها بسيار مسري هستند. پس از تماس مستقيم دست با زگيل اجتناب كنيد و پس از مصرف دارو سريعا دستان خود را بشوييد و ضد عفوني كنيد.

در روش ديگر مي توانيد تكه اي پنبه را به روغن كرچك آغشته كرده و بر روي زگيل ها قرار دهيد و اين كار را دو تا سه بار در روز تكرار كنيد.


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۳:۱۹ | نویسنده : مهدي پدرام اصل |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی