سلامت و پزشكي

سلامت و پزشكي

<-PostTitle->

پماد آنتي هموروئيد،موارد مصرف،عوارض و نكات مهم در رابطه با مصرف آن

 

يكي از درمان هاي اوليه هموروئيد استفاده از پماد آنتي هموروئيد است. استفاده از اين پماد موجب مي شود علائم بيماري به سرعت رفع شوند. اين دارو داراي خواص قابض، ضددرد و ضد التهاب در نتيجه استفاده از آن مي تواند به سرعت علائمي مانند درد، التهاب، تورم و حتي خارش و سوزش را نيز از بين ببرد.

 

 

يكي از درمان هاي اوليه هموروئيد استفاده از پماد آنتي هموروئيد است. استفاده از اين پماد موجب مي شود علائم بيماري به سرعت رفع شوند. اين دارو داراي خواص قابض، ضددرد و ضد التهاب در نتيجه استفاده از آن مي تواند به سرعت علائمي مانند درد، التهاب، تورم و حتي خارش و سوزش را نيز از بين ببرد.

 

هموروئيد يا بواسير يكي از بيماري هاي شايع مقعدي است، پيش بيني مي شود، هموروئيد از هر دو نفر يك نفر را درگير نمايد. اين بيماري موجب تورم عروق در اين ناحيه شده و درد زيادي را به همراه دارد. اين بيماري علائم ديگري مانند خونريزي، التهاب و … را نيز در پي دارد. بسياري از افراد به دنبال راه حل هايي براي درمان هموروئيد هستند كه بتوانند آن را در كمترين زمان ممكن درمان نمايند. اين عارضه بسته به ميزان پيشرفت و مرحله بيماري شامل درمان هاي مختلفي مي شود، اما به ياد داشته باشيد حتي اگر با راه حل هاي اوليه علائم شما تسكين يابد باز هم درمان قطعي انجام نشده و نياز به روش هاي تهاجمي براي درمان قطعي است. يكي از درمان هاي اوليه هموروئيد استفاده از پماد آنتي هموروئيد است. استفاده از اين پماد موجب مي شود علائم بيماري به سرعت رفع شوند. اين دارو داراي خواص قابض، ضددرد و ضد التهاب در نتيجه استفاده از آن مي تواند به سرعت علائمي مانند درد، التهاب، تورم و حتي خارش و سوزش را نيز از بين ببرد.

موارد مصرف پماد آنتي هموروئيد

همان طور كه ذكر كرديم اين پماد اثرات مختلفي را براي به بدن به همراه دارد، از همين روي در درمان بسياري از بيماري ها مفيد است. از جمله بيماري هايي كه با استفاده از پماد آنتي هموروئيد بهبود مي يابند، مي توانيم به اين موارد اشاره كنيم :
درمان عارضه هاي مقعدي نظير هموروئيد، شقاق، فيستول
التهاب راست روده
خارش اطراف مقعد

عوارض جانبي

استفاده از اين پماد به جز در مواردي كه بيش از اندازه مصرف شود، عوارض جانبي را به دنبال ندارد. از همين روي لازم است استفاده از اين پماد مطابق نظر پزشك و ميزان تعيين كرده وي باشد. برخي از عوارضي كه در اثر استفاده بيش از اندازه اين پماد ايجاد مي شود، به اين شرح است :
التهاب و سرخي پوست
واكنش هاي حساسيتي
خارش و سوزش
درد
خونريزي

نكاتي در رابطه با مصرف پماد آنتي هموروئيد

آنتي هموروئيداز اين دارو مي توان دو نوبت در روز يك بار صبح و يك بار شب استفاده نمود. بهترين زمان بعد از اجابت مزاج است.
دوره مصرف اين دارو 7 طي روز تعيين شده است و بعد از آن، بايد مصرف دارو را قطع نماييد.
قبل از مصرف حتماً با پزشك مشورت نماييد. اين مورد در رابطه با زنان باردار و شيرده ضروري است.
براي استفاده از اين پماد نياز به اپليكاتور مخصوص است و بايد قبل و بعد از مصرف دارو اپليكاتور را با آب و صابون بشوييد.
مصرف اين دارو براي مبتلايان به ضايعات ويروسي و قارچي، عفونت هاي ثانويه مقعد و ضايعات سلي مقعد ممنوع است.
در صورتي كه مصرف يك نوبت از دارو را فراموش كرديد، اگر زمان زيادي نگذشته استفاده نماييد ولي اگر زمان زيادي گذشته نيازي به استفاده دو برابر از دارو در نوبت بعدي نيست.
اين پماد را در دماي اطاق و به دور از دسترس اطفال قرار دهيد.
جهت نتيجه گيري بهتر مي توانيد همزمان با مصرف اين دارو رژيم غذايي خود را اصلاح نموده و مصرف فيبر را به آن بيافزايد، افزايش مقدار مصرف آب نيز در درمان موثر است.

امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۹:۳۵ | نویسنده : مهدي پدرام اصل |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی